INFOPEDIA

Email marketing

obrazek   Ať máte web jakkoliv propracovaný, určité množství návštěvníků se nepodaří zkonvertovat hned při první návštěvě. Někteří z nich možná nepotřebují vaše produkty ihned – zatím nákup pouze plánují. Jiní o ně sice mají dlouhodobý zájem, ale stále se nemohou k nákupu odhodlat. Možná také potřebujete zvýšit věrnost svých zákazníků (zejména u spotřebního zboží).

Ve všech těchto případech je správným řešením email marketing. Návštěvník se jen zaregistruje a pak už je veškerá iniciativa na vaší straně. Můžete se opakovaně připomínat a postupně přesvědčovat k objednávce. Můžete pracovat na své důvěryhodnosti. Email marketing je silným nástrojem pro branding (propagace značky). Dokáže také pomoci s budováním komunit.

Nejčastější případ uvádíme nakonec. Email marketing rozhodně využijete, i pokud jen potřebujete pravidelně komunikovat s velkým množstvím stávajících zákazníků. Jde také o výborný nástroj pro cross-selling a up-selling.

up selling


««« Předchozí text: E-shop Následující text: Osborne 1 »»»

Learzi | 7. 12. 2007 Pá 17.54 | Podnikání na internetu | trvalý odkaz | tisk | 353x

Komentáře k textu

- Formulář pro nový komentář

K textu nebyl napsán žádný komentář.

Přidej komentář!



Kliknutím vložíš: Vlož smajla :-) Vlož smajla :-( Vlož smajla ;-) Vlož smajla :-D Vlož smajla 8-O Vlož smajla 8-) Vlož smajla :-? Vlož smajla :-x Vlož smajla :-P Vlož smajla :-|
Příspěvěk je formátován Texy! syntaxí. Není povoleno HTML, odkazy se převádějí automaticky.