Email marketing
Ať máte web jakkoliv propracovaný, určité množství návštěvníků se nepodaří zkonvertovat hned při první návštěvě. Někteří z nich možná nepotřebují vaše produkty ihned – zatím nákup pouze plánují. Jiní o ně sice mají dlouhodobý zájem, ale stále se nemohou k nákupu odhodlat. Možná také potřebujete zvýšit věrnost svých zákazníků (zejména u spotřebního zboží). |
Ve všech těchto případech je správným řešením email marketing. Návštěvník se jen zaregistruje a pak už je veškerá iniciativa na vaší straně. Můžete se opakovaně připomínat a postupně přesvědčovat k objednávce. Můžete pracovat na své důvěryhodnosti. Email marketing je silným nástrojem pro branding (propagace značky). Dokáže také pomoci s budováním komunit.
Nejčastější případ uvádíme nakonec. Email marketing rozhodně využijete, i pokud jen potřebujete pravidelně komunikovat s velkým množstvím stávajících zákazníků. Jde také o výborný nástroj pro cross-selling a up-selling.
up selling
««« Předchozí text: E-shop Následující text: Osborne 1 »»»
Learzi | 7. 12. 2007 Pá 17.54 | Podnikání na internetu | trvalý odkaz | tisk | 380x