INFOPEDIA

Živnostenský list

Podmínkou pro podnikání na internetu formou zobrazování reklam na webových stránkách je v případě fyzické osoby vlastnictví živnostenského listu. Umístění reklamy na stránky s potenciálem generování výdělku je totiž o soustavná činnost za účelem dosažení zisku.

O nutnosti mít živnostenský list pro provozování reklamy na internetu nerozhoduje skutečnost, zda vznikl nebo nevznikl nějaký příjem, ale už samotná okolnost umístění reklam nebo zapojení se do provizního systému.

Živnostenský list je dobré mít i z praktického hlediska. Pokud subjekt vydělá i docela malou částku, která z hlediska zákona o dani z příjmů ani nepodléhá zdanění, bude v případě žádosti o její vyplacení stejně konfrontován s požadavkem na vystavení faktury, kterou by bez živnostenského listu neměl vystavovat. Pokud by ji přesto vystavil, vystavuje se riziku postihu za neoprávněné podnikání.

tg: faktura bez živnostenského, ČÁSTKA KTERÁ NEPODLÉHÁ ZDANĚNÍ, živnostenský list zdanění, neoprávněné podnikání, neoprávněné vystavení faktury


««« Předchozí text: JyxoRank Následující text: SKAT-daně »»»

Learzi | 7. 11. 2007 St 08.21 | Podnikání na internetu | trvalý odkaz | tisk | 477x

Komentáře k textu

- Formulář pro nový komentář

K textu nebyl napsán žádný komentář.

Přidej komentář!



Kliknutím vložíš: Vlož smajla :-) Vlož smajla :-( Vlož smajla ;-) Vlož smajla :-D Vlož smajla 8-O Vlož smajla 8-) Vlož smajla :-? Vlož smajla :-x Vlož smajla :-P Vlož smajla :-|
Příspěvěk je formátován Texy! syntaxí. Není povoleno HTML, odkazy se převádějí automaticky.

„Tragédie žen spočívá v tom, že se každá nakonec podobá své matce.“ Oscar Wilde